REGULAMIN WYNAJMU APARTAMENTU
- Właścicielem apartamentu jest firma Kairos Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach 44-141 przy ul. Rolników 347.
- Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić obsłudze apartamentu z wyprzedzeniem. Będą one uwzględniane w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu może być objęte dodatkową opłatą.
- Zameldowanie jest możliwe na podstawie wypełnionej zgodnie z ważnym dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport) wirtualnej karcie meldunkowej wysłanej do gościa przed rozpoczęciem najmu.
- Umowa najmu mieszkania może zostać zawarta wyłącznie z osobą pełnoletnią.
- Właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa w przypadku, gdy: a) Gość nie wypełni otrzymanej wirtualnej karty meldunkowej b) Znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających c) Najemca nie uiści opłaty za pobyt d) Jest osobą niepełnoletnią
-
Waluta rozliczeń: Wszystkie transakcje dokonywane w związku z rezerwacją apartamentów Kairos Investments Sp. z o.o. są rozliczane w walucie: polski złoty (PLN).
- Najemca jest uprawniony do korzystania z apartamentu w terminie i godzinach ujętych w rezerwacji /karcie meldunkowej wyłącznie w celach mieszkalnych.
- Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
- Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w Lokalu lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, w którym położony jest Lokal, jak i w mieszkaniach sąsiadujących z Lokalem, nie wynikające z normalnego użytkowania Lokalu, wyrządzone przez Klienta oraz przez osoby przebywające z nim w Lokalu.
- Gość jest zobowiązany do naprawienia szkód wyrządzonych Kairos Investments oraz osobom trzecim zarówno w Lokalu jak i w nieruchomościach wspólnych, w tym w częściach wspólnych budynku, jak i lokalach sąsiednich, przez siebie oraz osoby, za które ponosi odpowiedzialność. Klient zobowiązany jest do poinformowania Kairos Investments lub osoby upoważnionej o wszelkich usterkach, zniszczeniach lub szkodzie wyrządzonej przez niego i osoby, za które ponosi odpowiedzialność.
- Obsługa apartamentu ma prawo bez zezwolenia Gościa, wejść do wynajętego apartamentu w przypadku zauważenia zagrożeń dla bezpieczeństwa gości lub mienia, w przypadku niestosowania się Gości do regulaminu apartamentu, podejrzenia zachowania mogącego znacznie pogorszyć stan apartamentu, lub innych sytuacji niezgodnych z zasadami współżycia społecznego. Kairos Investments zastrzega sobie prawo do wyproszenia Gości z apartamentów w powyższych sytuacjach.
- Liczba osób przebywających na terenie apartamentu jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeżeli ilość osób okaże się większa niż podana przy rezerwacji, Najemca zobowiązuje się zapłacić karę umowną w wysokości 200 zł za każdą dodatkową osobę za dobę. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej liczby osób w apartamencie, Obsługa apartamentu może również odmówić wydania kodów dostępu.
- W przypadku chęci przyjazdu do apartamentu ze zwierzęciem Najemca jest zobligowany do wcześniejszego poinformowaniu o tym obsługi Kairos Investments oraz uiszczeniu dodatkowej opłaty w wysokości 100,00 zł za cały pobyt.
- W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i innych używek. W przypadku wyczucia zapachu wyżej wymienionych, obsługa obciąży Gościa kwotą w wysokości 500 zł za ozonowanie apartamentu.
- Na terenie apartamentu obowiązuje zakaz organizowania imprez i głośnych zabaw w tym wieczorów panieński/kawalerskich.
- Kairos Investments zastrzega sobie prawo do pobrania od Najemcy kaucji w wysokości 400 zł na poczet ewentualnych zniszczeń mienia, braków w wyposażeniu lub należnymi karami umownymi. Kaucja zostanie pobrana w formie przelewu bankowego przed przyjazdem gościa, najpóźniej do 3 dni przed rozpoczęciem rezerwacji. Kaucja zostanie zwrócona Najemcy w pełnej wysokości w ciągu 7 dni roboczych od opuszczenia Apartamentu, pod warunkiem że nie wystąpią przesłanki do jej pomniejszenia. Zwrot nastąpi przelewem na wskazane przez Najemcę konto bankowe. Jeśli wartość szkód lub braków przekroczy kwotę kaucji, Najemca zobowiązany jest do uregulowania różnicy między wysokością kaucji a wartością powstałych szkód.
- Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowanie czystości w lokalu, na klatkach schodowych oraz w obrębie zajmowanego budynku i utrzymywania wynajętego apartamentu w należytym stanie.
- Jeżeli w skutek zakłócania przez Gości porządku, przedstawiciel Kairos Investments zostanie wezwany do Apartamentu lub wezwana do interwencji zostanie Straż Miejska lub Policja, Kairos Investments uprawniony będzie do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy klienta i jednocześnie ma prawo obciążyć Gościa kwotą 1000 zł kary.
- W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest na życzenie obsługi udostępnić wynajmowany lokal w celu skontrolowania jego stanu.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu piloty do bram wjazdowych oraz kart dostępu (o ile rezerwacja obejmuje miejsce parkingowe lub dostęp za pomocą karty do części wspólnych). Zagubienie pilota lub kart obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 200,00 zł za sztukę.
- Kairos Investments nie odpowiada za wartościowe rzeczy pozostawione przez Najemcę na terenie apartamenu.
- Kairos Investments nie odpowiada za przerwy w dostawie energii elektrycznej/wody/ciepła/gazu, które są wynikiem działań niezależnych od Wynajmującego i nie są skutkiem zaniechań ze strony Kairos Investments.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właścicieli apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
- ZASADY REZERWACJI ONLINE — KAIROS APARTMENTS
a) Potwierdzenie rezerwacji Rezerwacja apartamentu zostaje uznana za potwierdzoną w momencie zaksięgowania wymaganej płatności za pobyt — zgodnie z informacjami przekazanymi podczas procesu rezerwacji lub w wiadomości e-mail potwierdzającej rezerwację. Brak płatności w wyznaczonym terminie oznacza automatyczne anulowanie rezerwacji. b) Rezerwacje telefoniczne i mailowe Istnieje możliwość dokonania rezerwacji apartamentu również telefonicznie lub mailowo. W takim przypadku szczegóły dotyczące dostępności apartamentu, warunków rezerwacji oraz wymaganej płatności zostaną przekazane Gościowi indywidualnie — telefonicznie lub w wiadomości e-mail. Po założeniu rezerwacji Gość otrzyma na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji oraz linkiem przekierowującym do szybkich płatności online. Po dokonaniu płatności Gość otrzyma dodatkowe automatyczne potwierdzenie uiszczenia wpłaty na adres e-mail wskazany podczas rezerwacji. Rezerwacja zostaje uznana za potwierdzoną po zaksięgowaniu płatności. c) Oferta bezzwrotna — najniższa cena W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej Gość zobowiązuje się do dokonania pełnej płatności za cały pobyt w momencie rezerwacji. Oferta ta nie przewiduje możliwości bezpłatnego anulowania rezerwacji ani zmiany terminu pobytu. W przypadku rezygnacji z pobytu lub niepojawienia się w apartamencie — wpłacona kwota nie podlega zwrotowi. d) Oferta elastyczna — możliwość bezpłatnej anulacji Rezerwacja może zostać anulowana bezpłatnie do 7 dni przed planowanym przyjazdem. W takim przypadku cała wpłacona przedpłata zostanie zwrócona Gościowi w terminie do 7 dni od momentu zgłoszenia anulowania rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po upływie tego terminu lub niepojawienia się Gościa w apartamencie w dniu przyjazdu — Gość zostanie obciążony kosztami w wysokości 100% wartości rezerwacji. W celu potwierdzenia rezerwacji wymagane jest dokonanie przedpłaty w wysokości 100% wartości rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online. - Reklamacje: Goście mają prawo zgłaszać reklamacje, jeśli zauważą nieprawidłowości w jakości świadczonych usług.
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres e-mail: biuro@kairos-apartments.pl.
Aby usprawnić proces rozpatrywania reklamacji, zaleca się, aby zgłoszenie zawierało:
- szczegółowy opis problemu, w tym datę i okoliczności jego wystąpienia, - dane kontaktowe osoby składającej reklamację. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu uchybień. Zgłoszenia przesłane po zakończeniu pobytu nie będą rozpatrywane. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni od momentu jej zgłoszenia -
Zwroty środków w przypadku uznania reklamacji:
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji skutkującego koniecznością zwrotu środków na rzecz Klienta, zwrot następuje w terminie do 14 dni roboczych od daty uznania reklamacji. Zwrot realizowany jest na ten sam rachunek bankowy lub kartę, z której dokonano płatności. -
Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Sądem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla Kairos Investments Sp. z o.o.
RODO
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kairos Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach 44-141 przy ul. Rolników 347.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu realizacji umowy, a podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit b RODO
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres maksymalnie 1 roku
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / ich niepodanie może skutkować́ odmową realizacji usługi.